Podprsenky na mieru ThirdLove: Prečo sú zaujímavé aj pre marketérov?
Pretože dôsledne využívajú 3 princípy moderného digitálneho marketingu: personalizáciu, využívanie nástrojov AI a vysokú penetráciu smartfónov v populácii. Práve tieto tri trendy dokázal dôsledne využiť startup ThirdLove, ktorý sa rozhodol personálne sa orientovať na zákazníkov. ThirdLove totiž začal s online predajom podprseniek či inej spodnej bielizne pre ženy, a to vyrobených individuálne priamo na ich mieru. Práve túto skutočnosť dokážu ženy oceniť a práve tento moment môže byť inšpiráciou pre všetkých marketérov v biznise, kde produkty na mieru môžu vytvárať to povestné marketingové USP. Pozrite si tento výsostne digitálny case z portálu TechCrunch.
ThirdLove, the direct-to-consumer lingerie startup, gets a $55M boost, hits $750M valuation https://t.co/3PDMsezbEn by @ingridlunden pic.twitter.com/lSrZOF4pY8
— TechCrunch (@TechCrunch) February 26, 2019