Pokles digitálnych agentúr je polovičný oproti poklesu slovenskej ekonomiky

Súhrný obrat najvýznamnejších digitálnych agentúr na Slovensku v roku 2020 by mohol priemerne klesnúť o 4%. Vyplýva to z deklarovaného odhadu poklesu a nárastu obratov digitálnych agentúr združených v ADMA v roku 2020 očami jej 21 členských agentúr, ktoré reprezentujú takmer 55% výkonu trhu. Ak porovnáme tento očakávaný pokles ich výkonu s poklesom výkonnosti celej slovenskej ekonomiky, ktorý je podľa prognózy NBS na úrovni 8,2%, je pokles digitálnych agentúr približne polovičný. Pozrite si výsledky krátkeho prieskumu v rámci členských agentúr ADMA.

Podrobnejšie výsledky a následné analýzy trhu digitálnych agentúr a online marketingu nájdete v ročenke DIGITAL AGENCIES 2020, ktorá vyjde už koncom novembra.

Ilustrácia: pixabay.com