Politický marketing: Bez billboardov to nejde, lebo sa nedajú vypnúť
Možno nie každý je presvedčený o potrebe využívať billboardy pri volebných kampaniach, ale opak je pravdou. „Billboardy sa nedajú vypnúť a dokážu osloviť až 90% populácie,“ hovorí Róbert Lenárt z agentúry euroAWK jeden z argumentov, prečo sú práve billboardy kľúčovou súčasťou pri komunikácii s voličmi.
Zaujíma vás problematika komunálych a župných volieb a to, aké komunikačné možnosti poskytujú práve billboardy? Viete, ako by mala vyzerať billboardova kampaň, aký počet billboardov je optimálnych pre kampaň a na koľko mesiacov? Je billboardová kampaň drahá alebo je to len mýtus? Koľko vás vyjde taká kampaň a ako by mal vyzerať dobrý billboard?
To všetko sa dozviete z videa z časti webináru Marketing RULEZZ Špeciál: Lokálne voľby: Ako na to?, ktorý bol venovaná práve téme významu a dôležitosti vonkajšej reklamy v úspešnej volebnej kampani. 18 minút. A krátky sumár obsahu z videa vo forme prezentácie si môžete stiahnuť zdarma TU.
A pokiaľ máte záujem o celý záznam z webináru na tému ako efektívne komunikovať so svojimi voličmi vo voľbách do VÚC a v komunálnych voľbách, možete si zakúpiť celý záznam Marketing RULEZZ Špeciál TU.