Pozicioning značiek: Podrobný sprievodca pre firmy aj agentúry
Branding a reputácia patria dnes k tomu najdôležitejšiemu, čo značky môžu mať. Lenže viaceré z nich si počas karantény, v dobe generického opičenia sa po druhých, „rozhasili“ svoj pozicioning. Počas karantény bolo ľudské pomáhať, najmä ak ľudia pomáhali ľuďom. Ale ak to robili manažéri v mene im zverených značiek, ich aktivita nebola konzistentná s kompetenciou a pozíciou značky, potom ich čaká kopa práce na comebacku a revitalizácii 3 pilierov pozicioningu: Ponuka, výhody, ale aj odlíšenie. V blogu, na ktorý upozornila Meera Kothand, najpredávanejšia marketingová autorka na Amazone, nájdete tiež ďalších 7 praktických krokov aj s názornými príkladmi, pomocou ktorých môže aj vaša značka získať zaujímavý kmeň lojálnych klientov.
Is your #brand recognizable? ? @PointVisible has shared 7 steps for developing an effective brand positioning strategy (examples included) - go check it out! https://t.co/qGsVgNOevy pic.twitter.com/WkcbwSewok
— Meera (@MeeraKothand) May 19, 2020
Obrázok na titulke: pixabay.com; Arek Socha.