Pozicioning značiek: Podrobný sprievodca pre firmy aj agentúry

Branding a reputácia patria dnes k tomu najdôležitejšiemu, čo značky môžu mať. Lenže viaceré z nich si počas karantény, v dobe generického opičenia sa po druhých, „rozhasili“ svoj pozicioning. Počas karantény bolo ľudské pomáhať, najmä ak ľudia pomáhali ľuďom. Ale ak to robili manažéri v mene im zverených značiek, ich aktivita nebola konzistentná s kompetenciou a pozíciou značky, potom ich čaká kopa práce na comebacku a revitalizácii 3 pilierov pozicioningu: Ponuka, výhody, ale aj odlíšenie. V blogu, na ktorý upozornila Meera Kothand, najpredávanejšia marketingová autorka na Amazone, nájdete tiež ďalších 7 praktických krokov aj s názornými príkladmi, pomocou ktorých môže aj vaša značka získať zaujímavý kmeň lojálnych klientov.

Obrázok na titulke: pixabay.com; Arek Socha.