Pozitívna kreativita: Veľká noc podľa značky Cadbury
O tom, že Veľká noc je prastará zvyklosť ľudstva, svedčí, že nemá pevný dátum, ale nasleduje vždy po prvom jarnom splne. Tento rok kvôli karanténe bude aká ešte nikdy nebola, v rozumných častiach sveta len v najužšom kruhu rodiny. Kým v Británii Cadbury so cťou zrušilo nasadenie svojich veľkonočných reklám a event − tradičný lov veľkonočných vajec,
Cadbury v Austrálii ukazuje Veľkú noc v najužšom rodinnom kruhu. Chlapec, lovec vajíčok, chce uloviť najväčšie vajíčko, aby... vás tým, čo s ním urobí prekvapil. Ale to si pozrite v dojímavom príbehu adpatovanom na súčasnú situáciu na portáli Ad Age, pričom lov vajec prebehne v Austrálii „len“ na Facebooku.
A determined egg hunter has an ulterior motive in Cadbury's Easter spot https://t.co/noIDHONXVS pic.twitter.com/5lTqqrn0Wl
— Ad Age (@adage) April 4, 2020