PR a nový normál: 4 dôvody, prečo je úprimná komunikácia kľúčom k úspechu
Negatívne zmýšľanie spotrebiteľov počas pandémie a nestály biznisový ekosystém sa stali živnou pôdou pre rôzne neoverené správy či „fake news“. Práve preto sa transparentná komunikácia by sa mala stať povinnou jazdou v tomto novom normále, počas ktorého množstvo PR manažérov prebralo úlohu krízových manažérov firiem. A tu sú 4 oblasti a dôvody, prečo a ako transparentne komunikovať tak, aby ste uchránil reputáciu svojich klientov a firem: Proaktívny krízový manažment, „brand reputation“ manažment, budovanie pozitívneho morálneho stavu spotrebiteľov a vyšší dôraz na CSR. Viac o nich v blogu, na ktorý upozornil portál Spin Sucks.
Ilustrácia: pixabay.comPR and the New Normal: 4 reasons why honest communication is key via @AgilityPRS https://t.co/6WwzvNBOxs
— Spin Sucks (@SpinSucks) June 10, 2021