PR tip: Spotrebitelia chcú značky, ktoré sú spoločensky zodpovedné
Trend spoločenskej zodpovednosti značiek je značne diskutovaná téma a ponúka v dnešnej dobe aj veľkú príležitosť pre PR agentúry. Prečo? Napríklad v USA až 71% spotrebiteľov požaduje od firiem a ich značiek, aby zaujali postoj k spoločenským otázkam a dianiu v spoločnosti a až 75% z nich chce nakupovať v spoločnosti, ktorá rieši širšie problémy.
Ale k veci. Z prieskumov vyplýva, že značky by mali jasne zastávať hodnoty, vyjadrovať svoje postoje k celospoločenským témam a prichádzať s konkrétnymi riešeniami, čo treba spotrebiteľom odkomunikovať. A to je práve priestor pre digitálne PR, čo vyplýva aj zo štatistík výskumu 2018 Purpose Study, ktorú realizoval Cone and Porter Novelli. Takže, ak ste agentúra aktívna aj v oblasti PR, toto je krásna šanca, ako využiť vaše zručnosti k dosiahnutiu dopytu ľudí, ktorí chcú, aby ich značka vyznávala nielen spotrebiteľské, ale aj spoločenské hodnoty.