Prečo infografika nesmie chýbať vo vašej marketingovej stratégii
8 sekúnd. To je čas, ktorý podľa štúdie Microsoftu máte na to, aby ste vzbudili záujem. Ale to nie je nič nové, ani prevratné. Už v dobe nemej grotesky, kde sa nedalo nič „obkecať“, bolo pravidlo, že gag má prísť každých 7 sekúnd. Takže, ak chcete niečo dôležité povedať, musíte to ukázať. A divák to musí stráviť maximálne za 8 sekúnd. Najlepšia kombinácia posolstiev a faktov zabalených v príbehu sa dá namixovať v infografike. Tie správne to všetko ponúknu na prvý pohľad. Na blog s návodom, ako infografiku zakomponovať do vašej digitálnej marketingovej stratégie, a kedy ju nepoužívať, upozornila marketérov Meera Kothand.
Obrázok: pixabay.com; Gustavo Ferreira Gustavo.8 Seconds. According to a Microsoft study, that’s all the time you have to grab someone’s attention in today’s hyper-informed world. How can infographics help? @flyingvgroup https://t.co/q2DzcFsYcB #contentmarketing
— Meera (@MeeraKothand) November 18, 2020