Prečo infografika nesmie chýbať vo vašej marketingovej stratégii

8 sekúnd. To je čas, ktorý podľa štúdie Microsoftu máte na to, aby ste vzbudili záujem. Ale to nie je nič nové, ani prevratné. Už v dobe nemej grotesky, kde sa nedalo nič „obkecať“, bolo pravidlo, že gag má prísť každých 7 sekúnd. Takže, ak chcete niečo dôležité povedať, musíte to ukázať. A divák to musí stráviť maximálne za 8 sekúnd. Najlepšia kombinácia posolstiev a faktov zabalených v príbehu sa dá namixovať v infografike. Tie správne to všetko ponúknu na prvý pohľad. Na blog s návodom, ako infografiku zakomponovať do vašej digitálnej marketingovej stratégie, a kedy ju nepoužívať, upozornila marketérov Meera Kothand.

Obrázok: pixabay.com; Gustavo Ferreira Gustavo.