Prečo Mercedes v reklame na nový elektromobil ukazuje svoju 133-ročnú históriu?

Nový elektromobil v portfóliu každej značky má vždy výnimočné miesto. Značka Mercedes-Benz sa rozhodla túto skutočnosť potvrdiť a do reklamy na nový model EQC angažovala víťaza Grammy speváka The Weeknd s novým singlom Blind Lights. A jeho skvelú hudbu zmixovala v pôvodnom 2,5 minútovom filme so svojou 133 ročnou históriou. Ale ten hneď po uvedení stiahla značka z obehu so zdôvodnením, že International Federation of the Phonographic Industry si nárokuje autorské práva. Pôvodne to vyzeralo, akoby si Mercedes potreboval potvrdiť, že aj na začiatku éry elektromobilov je ešte stále tu. Ikonické okamihy mali navodiť pocit, že je tu ďalší historický krok značky, ale výpravné prevedenie reklamy nemalo k chaosu veľmi ďaleko. Pozrite sa, čo zostalo po vyhodení histórie z filmu a zistíte, že jeho skrátená verzia, ktorá ešte zostala k dispozícii, je celkom fajn.

A fajn je aj celý hudobný klip, ale je inak prestrihaný, ako pôvodný film. Nuž aj majster tesár sa utne.