Prečo sa zelený marketing stane konkurenčnou výhodou

Témy ako zero waste, upcykling či recyklovanie použitých vecí sa stávajú dôležitou súčasťou života firiem a ľudí. Ako ste na tom vy? Viete sa niečoho vzdať, aby ste niečo získali? Pod vplyvom digitálneho marketingu, ktorý chce všetkých zákazníkov, zabúdame na Zákon obete, na 13. z 22 večných zákonov marketingu, ktoré sformulovali Al Ries a Jack Trout. A práve o tom je zelený marketing, ktorý nechce všetkých zákazníkov, ale chce len tých, ktorí sa snažia fungovať „eko“, teda viac ekologicky ako ekonomicky. Ste ochotní obetovať časť z nich, aby ste získali konkurenčnú výhodu? Blog z dielne agentúry iFocus vám pomôže naladiť vašu myseľ do zelena, čo možno prifarbí aj váš marketing.

Foto: pixabay.com; Gerd Altmann.