Prečo si Mark Ritson myslí, že McDonald’s robí lepší marketing ako Burger King

Poznáte dnes už kultový film Rain Man? V hlavných úlohách s Tomom Cruisom a Dustinom Hoffmanom? Čo myslíte, ktorý z nich bol lepší? Podľa Marka Ritsona to bol Tom Cruise, len ten až tak nezahviezdil vo svetlách reflektorov ako Dustin Hofman, ktorý za túto úlohu dokonca získal Oskara. Takto začína jeho zaujímavá marketingová esej na tému kto robí lepší marketing - McDonald’s alebo Burger King? Čiastočná odpoveď je aj v jeho ďalšej otázke: To, čo robí Burger King, je „famously effective marketing“ alebo „marketing that is effectively famous“? A jeho záver? McDonald’s to robí lepšie, lebo jeho marketing funguje. A lepší bol aj Tom Cruise. Prečo? Prečítajte si Markov názor na portáli Marketing Week, na ktorý neupozornil nikto iný, ako jeho fanúšik Marketing Punk.