Pricing Strategy: Ako využívať cenotvorbu na rast predaja
Pandémia čiastočne rozhádzala vnímanie protihodnoty poskytovanú za peniaze. Množstvo značiek dávalo spotrebiteľom úžitky navyše, zmenili sa nákupné kanály a aj správanie sa spotrebiteľov. Nuž, a teraz nastáva obdobie, kedy sa ceny opäť stávajú výraznou súčasťou konkurenčného boja. Viete, že pomocou rôznych cien môžete dosahovať rôzne ciele? Praktický návod z portálu B2B MZ vám pomôže úspešne aplikovať rôzne stratégie konkurencie schopných cien, ale aj sledovať ceny konkurencie, či používať tieto zozbierané údaje vo svoj prospech.
Obrázok: pixabay.com; Gerd Altmann.A great read for the #b2bmarketing community! How to use competitive pricing strategy to increase sales by @scribblelive https://t.co/TmPtjRSgYO pic.twitter.com/SuhN1tYB0X
— B2B Marketing Zone (@B2bMarketingZ) July 16, 2020