Prieskum: Ako SK značky / firmy využívajú online reklamné systémy?

Slovenské firmy najčastejšie využívajú inzerciu na platformách Google a META (Facebook a Instagram) za pomoci systémov Google Ads a Meta Ads. Tretie miesto obsadil s pomerne veľkým odstupom reklamný systém Google Display &Video 360.

Ďalšie systémy, ktoré výrazne používajú slovenské firmy sú Spotify, Adforum Etarget a Engerio. TOP 12 najpoužívanejších systémov ako aj znalosť a využívanie ďalších systémov si môžete pozrieť v originálnom poste.

Všetky údaje sú z prieskumu na Paneli marketingových profesionálov, ktorý bol realizovaný na prelome marca apríla 2024 na vzorke 136 marketérov v SK firmách. Panel marketérov je spoločným projektom prieskumnej agentúry Go4insight a platformy TheMarketers.biz. A ak patríte medzi zadávateľov reklamy, ešte sa môžete do Panelu marketingových profesionálov registrovať a ako protihodnotu získate zdarma prezentáciu s výsledkami vlny, do ktorej sa zapojíte, medzi prvými.

Graf: LinkedIn.com; @Go4insight.