Prieskum: Ako značky a firmy na Slovensku využívajú online reklamné systémy?
Slovenské firmy naďalej najčastejšie využívajú inzerciu na platformách Google a META (Facebook a Instagram) za pomoci systémov Google Ads a Meta Ads. Tretie miesto obsadil s pomerne veľkým odstupom reklamný systém Google Display &Video 360.
Ďalšie systémy, ktoré výrazne používajú slovenské firmy sú Spotify, Adform Engerio a Etarget. Podrobnejšie informácie o ďalších výsledkoch z prieskumu si múžete stiahnúť TU.
Všetky údaje sú z prieskumu na Paneli marketingových profesionálov, ktorý bol realizovaný v júli 2025 na vzorke 136 marketérov v SK firmách. Panel marketérov je spoločným projektom prieskumnej agentúry Go4insight a platformy TheMarketers.biz. A ak patríte medzi zadávateľov reklamy, ešte sa môžete do Panelu marketingových profesionálov registrovať a ako protihodnotu získate zdarma prezentáciu s výsledkami vlny, do ktorej sa zapojíte, medzi prvými.