Prieskum KANTAR: Marketéri osobne AI využívajú, no vo firmách je to slabšie
Viete, že až 92% marketérov osobne využíva textovú alebo jazykovú AI, no na tvorbu písaného obsahu túto AI používa "len" 61% firiem? Takže vo firmách je ešte stále veľký priestor na rast. Potvrdzuje to aj zistenie, že 37% marketérov vníma, že ich firmy intenzívne využívaju AI, no takmer všetci marketéri vnímajú, že to nie je dostatočné a intenzita využívania by sa mala významne zvýšiť. No a viete, ktoré sú TOP 3 najčastejšie nástroje vo firmách na riešenie marketingových úloh? Sú to ChatGPT(42%), Midjourney (14%) a Dall-E (6%). Tieto a ďalšie významné zistenia obsahuje exkluzívny prieskum spoločnosti Kantar, ktorý sa uskutočnil v máji tohto roku o AI na SK a CZ trhu s takmer 550 marketérmi.
Ďalšie zaujímavé zistenia z tohto prieskumu sa dozviete už 12. júna 2024 od Andreja Wintera, Senior Business Manager Kantar, na prvej a jedinej špecializovanej online konferencii Neuro & AI RULEZZ Špeciál prostredníctvom livestreamu. Ponuku firemných a individuálnych livestreamov nájdete TU.
A nezabudnite: keby ste sa ako účastníci tejto konferencie nemohli zúčastniť na livestreame alebo jeho časti, bude vám k dispozícii záznam konferencie, a to až do 30. 9. 2024.
Andrej Winter | Senior Business Manager | Kantar
Andrej Winter so špecializáciou na umelú inteligenciu a analytiku s viac ako 12-ročnou praxou v oblasti poradenstva, marketingu a vývoja digitálnych produktov v rôznych odvetviach. S vášňou pre inovácie spoluzakladal tri start-upy a stál na čele tvorby mnohých online digitálnych produktov. Andrej využíva svoje odborné znalosti v oblasti umelej inteligencie a analytiky, aby klientom poskytoval poznatky a riešenia, ktoré podporujú rast podnikania a zvyšujú spokojnosť zákazníkov.