PRMix: PR Clinic, SKPR STRATEGIES, PRime time a Seesame v akcii

Aj keď PR agentúry väčšinou o svojej práci pre klientov tajomne mlčia, v poslednom týždni sa celkom prekonali. Ide o výnimku, ktorá potvrdzuje pravidlo, alebo je tu nový trend? Pozrite si, čo zo svojej práce pre klientov tentokrát prezradili na sociálnych sieťach.

PR Clinic nemôže nemilovať svoju prácu, ak k nej patrí aj organizovanie novinárskej ochutnávky arménskeho brandy ARARAT,

alebo pomoc chorým malým pacientom pri diagnostike pomocou najmodernejšie prístroje ako mobilný ultrazvuk ACUSON Freestyle,ktorý odovzdali zástupcovia spoločností Siemens Slovensko a Nadácia Volkswagen Slovakia Národnému ústavu detských chorôb.

SKPR STRATEGIES s Motorolou využili na prezentáciu značky pred európskymi novinármi bratislavské UFO,

PRime time zase využilo pre klienta NaturaMed Pharmaceuticals DK Ružinov na divadelné predstavenie Klimaktérium, v ktorom bola osveta pomocou omega 3 výživových doplnkov zakomponovaná priamo do scenára

a Seesame porušila zákony fyziky a času a stihli pripraviť pre novinárov prezentáciu obnovy pradiarne - národnej kultúrnej pamiatky developerom YIT Slovakia. Ak chcete vidieť viac, pozrite si video v komentári.