PROKOP 2022: Shortlist najlepších slovenských PR projektov je známy
Asociácia public relations SR vyhlásila koncom minulého roka už 13. ročník odbornej súťaže PROKOP, ktorá oceňuje najlepšie slovenské PR projekty a kampane za posledný rok. Porota v troch hodnotiacich kolách počas minulého týždňa zo 174 prihlásených prác v 19 kategóriách udelila 106 shorlistov. Víťazné práce budú vyhlásené 30. marca 2023 počas slávnostného galavečera. Shortlisty získalo 35 prihlasovateľov pre 68 klientov. Najúspšenejším agentúrami sú 1st CLASS AGENCY a SKPR STRATEGIES s 11 shortlistami, Seesame s 11, Casual s 8 a AMI COMMUNICATION so 7 shortlistami. Medzi najúspešnejších klientov sa dostali Telekom so 7 shortlistami, Slovenská sporiteľna a Lidl rovnako so 6 projektami a Kofola ČeskoSlovensko s 5 shortlistami. Pozrite si prehľad shortlistov na portáli mesačníka Stratégie.