Protislamková kampaň: Ako sa ďalšia značka rozlúčila s plastovými slamkami
Na ďalší kreatívny príklad vo vojne proti slamkám upriamil pozornosť portál Marketing Journal. Kanadský fast-foodový reťazec A&W sa v Toronte verejne rozlúčil so slamkami tak, že z nich postavil 12 metrový nápis: „Change is good“. Táto zmena je naozaj „good“ a je to pekný príklad, ako inštalácia môže poslúžiť na štart PR kampane.
Protislamkový boj spustilo drastické video korytnačky so slamkou v nose. Ako prvé sa do boja pustilo Bacardi pri príležitosti Svetového dňa vody ešte v roku 2016, ku ktorému sa neskôr pridali aj ďalšie globálne značky ako Starbucks, Coca Cola, Hilton Hotels a ďalšie. Obmedzovanie spotreby slamiek podporil aj Greenpeace kampaňou „Don't suck the life from our oceans" s vizuálmi, ktoré sú tiež súčasťou článku MJ.