Prvý neuromarketingový výskum potvrdil význam a vplyv influencerov
To, čo sme len tušili, sa potvrdilo: Sila vplyvu influencerov na spotrebiteľov je výrazná: Influenceri vyvolávajú o 277% intenzívnejšie emócie ako TV reklamy a ich posolstvá sú o 87% zapamätateľnejšie. A to nie je všetko, lebo v porovnaní s YouTube Ads vyvolajú o 28% intenzívnejšie emócie a ich posolstvá sú o 73% zapamätateľnejšie a v prípade FB Ads sú emócie o 64% intenzívnejšie a ich posolstvá sú o 182% zapamätateľnejšie. Pokiaľ ešte váhate s ich začlenením do mediamixu, je ľahko možné, že dostanenete nálepku konzervatívneho marketéra. V každom prípde je dobré vedieť, že ak spotrebiteľov najskôr osloví influencer(ka), následne sa zlepšia aj ich reakcie na TV, FB aj YouTube reklamy. Vyplýva to z prvej neuromarketingovej štúdie o influenceroch z dielne agentúr Whalar a Neuro-Insight.