Prvý spotrebiteľský prieskum v UK: Značky musia zaujať verejný postoj k vojne
Aj keď verejná mienka v UK sa líši od tej u nás, spotrebiteľský prieskum naznačuje posun k niečomu, čo tu ešte nebolo: Podľa 68% Britov musia značky zaujať verejný postoj, konkrétne k vojne na Ukrajine; 51% udáva, že si skôr kúpia značku, ktorá prestala obchodovať s Ruskom a 41% by bojkotovalo alebo už bojkotuje značky, ktoré stále podnikajú v Rusku. Výsledky nájdete na konci blogu na portáli MW, čomu predchádzajú príbehy a obraty postojov globálnych značiek podnikajúcich v Rusku.
Foto: pixabay.com; @ELG21.Survey of UK consumers finds 41% would boycott, or have already boycotted, brands that still do business in Russia.https://t.co/rrWUj7IYsK
— Marketing Week (@MarketingWeekEd) March 15, 2022