Ranking Marketing: Ako sa čo najlepšie zviditeľňovať na trhu

Ranking alebo umiestňovanie produktov, firiem či značiek v rôznych rebríčkoch, patrí tiež medzi efektívne marketingové nástroje a môžu výrazne pomôcť vašim aktivitám na trhu. Nechoďme ďaleko – všetci v marketingovej branži poznáme význam rebríčka Agentúra roka alebo ocenení Zlatý Klinec či Digital PIE. Ako však najlepšie odpromovať skutočnosť, ste sa vy alebo váš produkt umiestnili, síce nie na prvom mieste, ale medzi ďalšími najlepšími tak, aby to v mysliach zákazníkov vzbudilo pozitívne emócie? Ako dosiahnúť pozitívny ohlas, aj keď ste sa umiestnili napríklad až na 9. mieste? Ktorý rebríček vyzerá lepšie – TOP 9, TOP 10 či TOP 15? Na všetky tieto i ďalšie otázky dáva odoveď Ranking Psychology ako súčasť neuromarketingu – vedy, ktorá dokáže využívať procesy ľudského mozgu pre marketingové účely. Takže ak milujete hodnotenia a rebríčky, prebehnite si tie najdôležitejšie zistenia z portálu Marketing Brainology.