Reality Check: Ako dostať pod kontrolu vzťah medzi agentúrou a klientom

Nespokojnosť je motorom, ktorý mnohých ľudí v živote poháňa ďalej a naopak, spokojnosť zase funguje ako brzda. Dvojnásobne to platí aj v prípade klientov agentúr, ktorých nespokojnosť či aj túžba vyskúšať inú agentúru, môžu byť dôvodom ukončenia ich vzájomného vzťahu. Ak agentúra investuje do vzťahu veľa nadpráce, klient je spokojný, ale agentúra nespokojná, to tiež nie je celkom v poriadku. Čo teda robiť, aby sa tak nestalo a boli spokojné obe strany? Tu sú 4 etapy vzájomných vzťahov: Začnite ovplyvňovať spokojnosť vašich klientov s vašou prácou. Začnite stúpať z úrovne bezmocnosti, zahltenosti, k dôvere a následne aj k plnohodnotnému vzťahu. Indentifikujte vašu pozíciu vo vzťahu s klientom a nezabudnite, že ste to aj vy, kto spoluprácu a vzťah nastavuje. A k tomu vám určite dokáže pomôcť aj skvelý blog z Business 2 Community.