Reality Check: Čo funguje v digitálnom marketingu na Slovensku a čo nie

V každom biznise raz za čas prichádza Reality Check. Akési vyjasnenie toho, aké máme očakávania v biznise a aká je ozajstná realita. Viete napríklad, čo podľa mienky profesionálnych marketérov na Slovensku v digitálnom marketingu funguje a čo nie?

Viac ako 80% slovenských marketérov považuje Video, SEO a PPC za veľmi alebo skôr efektívne a štvrtina z nich zasa najmenej vo svojich aktivitách využíva AR a menšie sociálne siete. Ale trochu aj z inej strany: Viete, že najvyužívanejšie nástroje v digitálnom marketingu sú Video, Facebook, bannery a Instagram? Tie používajú prakticky všetci. Zaujímavosťou však je, že video a Facebook sú zároveň považované za jedny z najefektívnejších nástrojov a pritom bannery za efektívne nepovažuje ani polovica marketérov. Ale používajú ich všetci! Ako to teda naozaj je? Dozviete sa na konferencii Digital RULEZZ 2019 – Reality Check 26.11. 2019 v Bratislave, v Starej tržnici.