Richard Shotton: Jemné signály vytvoria lepšie vnímanie produktov ako reklamy
Kým vlády vo svete využívajú sociálny dôkaz pri propagácii rastu popularity elektromobilov tak, že ich odlíšili zelenými ŠPZ-tkami, reklamy nás stále ťažkopádne obťažujú tvrdeniami typu, že 9 z 10 ľudí odporúča, používa, registruje účinnosť, .... Tieto slová nie sú tak presvedčivé, ako jemnejšie a viditeľnejšie formy „materializácie“. Pozrite si blog, v ktorom Richard Shotton a Will Hanmer-Lloyd, na portáli MW priblížili spôsob, akým behaviorálna veda môže vstúpiť aj do vášho marketingu / e-commerce.
Vizuál: pixabay.com; Mikes-Photography.Social proof is idea that we tend to follow what we think is the common course of behaviour
— richard shotton (@rshotton) April 8, 2022
This can be harnessed by brands literally (ie GB's most popular) but also laterally as the experiment below shows
A new piece by me @Willlloyd of @TotalMediaUK https://t.co/zSWAvksJL5 pic.twitter.com/be5RQywzh6