Richard Shotton: Miesto zobrazenia reklamy je rovnako dôležité ako posolstvo
V hypermarkete človeka skôr napadne, že má kúpiť toaletný papier, ako na benzínovej pumpe. Prečo je to tak? Lebo pamäť závislá od kontextu znamená, že ľudia si veci lepšie pripomínajú v rovnakých kontextoch. Takže, ak vás zaujíma, ako kontext súvisí so zobrazovaním vašej reklamy, zapamätaným obsahom alebo so schopnosťou predávať, môžete načerpať zaujímavé informácie z textu na portáli MW, v ktorom Richard Shotton a Will Hanmer-Lloyd otvorili nové uhly pohľadu na miesta , na ktorých by bolo vhodné zobrazovať vašu reklamu.
Richard Shotton, svetový behaviorálny marketér, vystúpi ako keynote na konferencii Marketing RULEZZ 2022 − Heads Up! 27.9.2022 v Starej tržnici v Bratislave.
A new piece on how our memory is context specific and what brands can do about it from me and @Willlloyd from @TotalMediaUK
— richard shotton (@rshotton) June 17, 2022
https://t.co/2tCcqbjh69 pic.twitter.com/pqt6rCL8PH
Vizuál: pixabay.com; @Gerd Altmann.