Richard Shotton: Vnímanie značky je ovplyvnené tým, kde ju spotrebitelia vidia
Ľudia, skôr ich mozgy, majú veľmi silné kontextové nastavenie. Aj o tom sú kontextové príslovia, kto chce s vlkmi byť, musí s nimi vyť, alebo šaty robia človeka. Takže ak si myslíte, že zobrazenia vašej reklamy sú rovnocenné, ak majú rovnaké CPT (Cost Per Thousand), ste na omyle a mali by ste si prečítať behaviorálne zdôvodnenie od Richarda Shootona a Willa Hanmera-Lloyda o tom, ako kontext / prostredie výrazne ovplyvňuje nielen vnímanie, ale aj hodnotenie značky.
Richard vystúpi ako keynote 27. septembra 2022 naživo v Starej tržnici v Bratislave na konferencii Marketing RULEZZ 2022. SAVE THE DATE!
Behavioural scientist @rshotton explains why - given first impressions count with consumers - brands should be careful about the company they keep https://t.co/qUN6mDgE39
— Marketing Week (@MarketingWeekEd) May 30, 2022
Foto: www.marketingweek.com