Ritson: Transformácia log pre pride už nevplýva na značku, je to Rainbowwashing
Existujú len dva dôvody, prečo zmeniť svoje logo, a tými sú: Rozlišovacia spôsobilosť a diferenciácia. Napríklad, pri prechode do digitálu bolo potrebné zjednodušiť logá, čo mnohé značky urobili. A skvelé hry s logom v rámci diferenciácie predvádza Google, ktorý ho vo vyhľadávači z času na čas prispôsobí významnej udalosti. Lenže čisté prefarbenie loga do farieb pride, Ukrajiny, či podpory ďalších spoločenských vĺn, zväčša vedie k formálnej podpore. Ak občas prefarbujete logo klientom alebo sebe, potom by ste si nemali nechať utiecť textík Marka Ritsona na portáli MW.
Rainbow-washing and brands' double standards; @markritson's latest opinion piece can be found here:
— Marketing Week (@MarketingWeekEd) June 12, 2022
https://t.co/0D1i6VV6KV#pride #opinion #rainbowwashing #brands pic.twitter.com/5xpRQiP9UM
Foto: pixabay.com; @Boris Štromar