Roger Dooley: Ako neuromarketingové stratégie zmenili cukrovinkový priemysel
Pohodlie vyhráva aj pri nákupe, lebo mozog sa nechce namáhať. Ak odstránite všetky nákupné bariéry a trenie ako Edward Noble v roku 1913 pri cukríkoch Pep-O-Mint balených ako Life Savers na lodiach, zvýšite predaj. Nechajte sa inšpirovať dvomi kľúčovými momentmi, ktoré stáli za predajným úspechom Pep-O-Mint, lebo aj Jeff Bezos, hoci sa písal rok 1997, riešil to isté − bezproblémové nakupovanie. Zaujímavý príklad z histórie marketingu vo svojom blogu zachytil neuromarketér Roger Dooley.
Rogera môžete vidieť a počuť online na Slovensku 23. novembra 2021 na najväčšej marketingovej konferencii Marketing RULEZZ 2021: Ready for new marketing, kde bude keynote spíker. Neuromarketing 2.0 coming soon!
Foto: www.neurosciencemarketing.com; Vanderbilt Cup Races