Roger Dooley: Dobrí marketéri sú dobrí pozorovatelia
Smartfóny zabíjajú našu schopnosť byť pozorovateľmi, lebo pozornosť venujeme tomu, čo z nich na nás najviac kričí. Zaujímavé je, že aj taký odborník na branding a inovácie, ako je Martin Lindstrom, hovorí o dôležitosti „malých údajov“, čo potvrdzuje aj odborník na reč tela a bývalý agent FBI Joe Navarro, ten tiež verí „v silu pozorovania“. Keďže marketéri sú mimo kontaktu s tým, čo ich zákazníci skutočne zažívajú, majú tendenciu riešiť nepodstatné veci. Prečítajte si zaujímavý postreh, ktorý v stĺpčeku pre Forbes popísal neuromarketér Roger Dooley.
Rogera môžete stretnúť na Slovensku 23. novembra 2021 na konferencii Marketing RULEZZ 2021: Ready for new marketing, kde vystúpi ako keynote spíker. Neuromarketing 2.0 coming soon!
Foto: pixabay.com; Gerd Altmann.If you want to be a successful marketer, put your #@$%! phone back in your pocket and start OBSERVING - people, your surroundings. Practice this and you'll get better. NEW at @ForbesCMO https://t.co/2jOGI4qSQ3
— Roger Dooley (@rogerdooley) October 1, 2021