Roger Dooley na Marketing RULEZZ 2021: 50 neuromarketingových linkov pre biznis

Keynote speaker Roger Dooley dostal na najväčšej marketingovej konferencii na Slovensku Marketing RULEZZ: Ready for new marketing prostú otázku: „Ako začať s neuromarketingom?“ Roger odpovedal, že najskôr si treba prečítať pár neuromarketinových kníh. Teraz akoby ešte dopovedal a upozornil komunitu marketérov na veľmi zaujímavý zoznam 50 neuroscience linkov pre biznis. Nájdete tam rôzne témy, takže, ak chcete začať a ku knihe máte ďaleko, isto si niečo vyberiete pre biznis (napríklad, ako robiť reklamy, ktoré našepkávajú mozgu), aj pre osobný rozvoj (napríklad, spánok zlepšuje pamäť a pomáha s kreativitou). Neváhajte − najťažšie je začať, prelomiť zabehnuté rutiny.

Obrázok: twitter.com; @neuromarketing.