Roger Dooley: Prečo by si marketéri založiť „friction“ denník
Dnes už netreba vyrábať oheň trením paličky, už sú pohodlnejšie a lepšie cesty. A práve pohodlnejšie / jednoduchšie cesty sú dnes pre spotrebiteľov rozhodujúce. Ak si uvedomíte, že každý klik, každá jedna funkcia produktu, každý schod do kamennej predajne NAVYŠE je -10% z tržieb dole, nenechá vás to chladnými. Práve „friction“ denník vám pomôže vnímať všetky momenty, kde zákazníci vynakladajú (zbytočné) úsilie a stávajú sa z nich nelojálni zákazníci. Podľa návodu vo Forbes, v ktorom Roger Dooley radí marketérom, aby si zaznamenávali všetky momenty trenia, s ktorými sa stretnú, aby si zvýšili vnímavosť na trenie, aby sa z nich stali lovci a následne aj likvidátori trenia a svojej značke prinášali riešenia, ktoré už nebudú ľuďom vysávať energiu.
Vizuál: pixabay.com; @Clker-Free-Vector-Images.Here's the resolution you've been waiting for: start a friction log! You'll train your brain to see wasted effort you never saw or just ignored. It works! New at @ForbesCMO #NewYearResolution #FrictionHunter https://t.co/OikhD2OjkX
— Roger Dooley (@rogerdooley) December 19, 2022