Sajfu pokutovali policajti! V novej kampani „Nebuď pirát“ pre O2 Slovensko

Zmienená akcia sa udiala ešte v piatok a bola štartom plánovanej kampane na mobilizáciu proti používaniu telefónov za volantom, ktorú pripravila agentúra Elite Solutions pre svojho klienta O2 Slovensko. O2 v nej ponúka appku pre svojich zákazníkov, vďaka ktorej môžu pri zodpovednom jazdení získať každý mesiac 1 GB dát. Pozrite sa, ako kampaň prežívali tí, ktorí ju vytvorili a ktorí sa na nej zúčastnili:

Všetko začalo tým, ako policajti nachytali Sajfu pri telefonovaní a naparili mu pokutu. Elite Solutions mu ďakuje za odvahu a najmä za schopnosť zvládnuť more hejtov a približuje v blogu štart kampane.

Agentúra Zenith Slovakia ďakuje nielen zapojeným influencerom, ale aj agentúram a vyjadrila vďačnosť s potešením za to, že: „...sa na tak skvelej kampani, ako je #nebudpirat, mohli podieľať“.

Keď polícia pokutovala Sajfu, tŕpli aj v agentúre Seesame. Sajfa to ale ustál:)

A čo na to samotný pokutovaný Sajfa? Nezaváhal ani chvíľu a do kampane okamžite zapojil aj svoje 273K publikum na Instagrame,

Pripojil sa aj Rytmus a vysvetlil pointu kampane na Instagrame, pričom zabudol byť „autentický“. Bude tak „zrazu“ uveriteľný pre svoje 507K Instagram publikum?

Selassie sa pridal tiež a zapojil svojich 340K Instagram sledovateľov,

bokom nezostal ani ďalší, ako PIL C, ktorý zapojil 171K Instagram sledovateľov,

Pozrite si tento príspevok na Instagrame

Ked ma oslovili pred par tyzdnami z O2 do kampane za nepouzivanie mobilu za volantom, vravim si, ja? Ved stale si tocim storky pocas soferovania, nonstop som v aute a nonstop riesim biznis na telefone... Stacilo! Treba vzdy zacat od seba a tak ako som si pred rokmi uvedomil ako moja hudba ovplyvnuje mladych ludi tak som si uvedomil aj teraz ako treba ist prikladom aj inde ? Vedel som, ze ked sa oprem do Sajfu vopred danym sposobom, budem za najhorsieho ? Vseobecne sa vie a to je smutny fakt, ze Slovaci sa najviac zaujimaju o tie negativne veci. Vsetky tie kauzy, beefy, dissy su jediny sposob ako zaujat v kratkej dobe co najviac ludi. Ako povedal Sajfa, “my raperi” sme zvyknuti na negativne komenty. Tie mi problem nerobili aj ked mi vase “prajne” spravy zaplavili na par dni instagram ? Akurat mi trochu vadilo, ze vas taham za nos ale bol to ten najlepsi sposob ako poukazat na problem pouzivania mobilneho telefonu za volantom a v spolocnosti sa aspon nachvilu viedla debata o tomto fenomene. Som rad, ze som mohol pomoct dobrej veci. A keby predsalen @sajfa chces ist seriozne zavodit, tak nejaky drag race na piestanskom letisku alebo drifty z Nitrianskeho Rudna smerom na Bojnice vieme vybavit, som in, ozvi sa ? Diky @o2slovakia ? Diky vsetkym ludom, ktori pracovali na kreative, na projekte ale aj vsetkym influencerom, ktori sa do tejto kampane zapojili #nebudpirat

Príspevok, ktorý zdieľa PIL C (@pil_c),

Matej Zrebný, ktorý pridal svoje 102K Instagram publikum,

Fero, alias fero_joke, dal tiež informnáciu o kampani svojmu 121K publiku na Instagrame

a pridali sa aj ďalší. Fakt počin O2 hodný aj širšej polemiky, či „zodpovednosť za svet a jeho zachraňovanie“ predsa len nemá svoje miesto v marketingu, napriek postojom Marka Ritsona a Richarda Marečka.