Seesame má štyri shortlisty za svoje kampane na SABRE AWARDS 2019

A možno to je práve ten správny dôvod pozrieť sa na tieto kampane zblízka. Či už pre inšpiráciu, alebo len tak, z profesionálnej „závisti“ :) Tu sú ich case studies:

Ako príbližiť mladým prevenciu pred vírusom HPV tak, aby ich to zaujalo? Kampaň „WTF je HPV?“ prehovorila ich slovníkom a... zafungovalo to. Viac podrobností o tejto ocenenej kampani pre klienta MSD Slovensko nájdete aj v staršom agentúrnom blogu.

Pre toho istého klienta vznikol aj ďalší ocenený projekt „Mapa prevencie“ s cieľom zmapovať všetky preventívne aktivity na podporu zdravia, ktoré prebiehajú na Slovensku. Ak viete o nejakej ďalšej aktivite, ktorá ešte nie je zaregistrovaná, môžete tak ešte urobiť.

Rakovina prsníka je zloba. Aj napriek tomu ďalšia ocenená kampaň „Stojím za to“ ukázala ženám, že aj s týmto ťažkým ochorením môžu žiť kvalitný život a tešiť sa z neho. Viac o kampani sa tiež dočítate v trošku staršom blogu.

Čo sa stane, keď na jednej sedačke sedia ľudia s opačnými postojmi na utečencov, ľudí bez domova, či k feminizmu a interupciám? Myslíte, že aj títo ľudia môžu viesť priateľský dialóg? Môžu. Veru tak, skôr, ako niekoho odsúdime, mali by sme sa zhovárať, čo bolo aj cieľom tejto ocenenej kampane „Peace Sofas“, ktorá spojila rozpílené sedačky k úžitku klienta PDCS a nás všetkých.