Šéfredaktor PR Week: PR porastie, ak branža získa talenty
Región EMEA síce mierne rastie, ale aké sú hlavné trendy v PR? Aj o tom vo svojom prípsevku píše Danny Rogers, šéfredaktor PR Week: V branži treba očakávať inovácie a zvyšovanie nákladov na zamestnanca. Klienti tvoria viacej obsahu in-house. PR agentúry na to reagujú tým, že prechádzajú na projektové riadenie, diverzifikujú aktivity na nové trhové segmenty a inovujú služby v oblasti digitálneho obsahu. Kľúčom k úspechu agentúry budú v budúcnosti PR konzultácie, kde sa presadia len najlepší. Ak bude chcieť PR naďalej rásť, bude musieť získavať tie najlepšie talenty.
"The agencies that will thrive & acquire others will be those with strong leadership, a clear vision, financial nous & the ability to hire & retain top quality people": https://t.co/GOC0HknA4A pic.twitter.com/BJ7TzKOpfs
— PRWeek UK (@prweekuknews) 8. mája 2018