SEO: Ako vytvárať obsah súvisiaci s COVID-19

Počet vyhľadávaných otázok okolo koronavírusu raketovo vzrástol. Naozaj to je lákavá príležitosť, tak prečo sa na nej nepriživiť a nejako sa s témou prepojiť aj kvôli popularite, aj kvôli SEO? Ak stavíte na obsah a následne aj na kľúčové slová súvisiace s koronavírusom bez toho, aby bol takýto obsah relevantný a prepojený s vašimi produktami či firemnou kultúrou, neprinesie vám to nič ani z hľadiska SEO, ani z hľadiska biznisu. Naopak, prídete o dobré meno, ublížite tým vašej značke. Ak ale splníte kritériá, potom môžete prísť s relevantným obsahom a začať riešiť aj SEO. Podstatné veci pre SEO vyriešite podľa 8 krokov podrobne popísaných v odbornom blogu SEJ. Nezabudnite pritom stále myslieť na to, akú hodnotu prinášate publiku.