SEO Marketing: Viete, že takmer 50% Google vyhľadávaní končí bez prekliku?

Kde sa ľudia preklikávajú po vyhľadaní výsledkov v službe Google Search? Najčastejšie nikde, čo tvorí 48,96% zo všetkých vyhľadávaní v USA. A tento jav výrazne rastie! V prvom štvrťroku to bolo o 12% viac ako pred tromi rokmi. Ale vie niekto, čo tieto senzačné čísla hovoria a čo znamenajú? Nie, nikto nevie. Nevieme, koľko z tej necelej polovice vyhľadávaní bez prekliku uspokojí ľudí, ktorí nájdu odpoveď už v samotnom výsledku vyhľadávania − môže ísť o kontakty, overenie názvu a ďalšie stovky iných prípadov. No predsa len − jeden nenápadný a oveľa zaujímavejší údaj v grafe hovorí o podiele vyhľadávaní, ktoré končia platenými preklikmi na ne-googlovské weby: 3,58%. A to je dôvod, prečo sa oplatí mať reklamu na Google Search. A ešte zaujme ďalší fakt, že 41,45% vyhľadávaní končí organickým preklikom. To sú informácie, a nie senzácie. Takže až z týcho informácií vyplýva, že optimalizované SEO môže dobre fungovať.