Seth Godin: In search of specific. Buďte svojrázni a zaujmete

Seth Godin tentokrát upútal krátkou, ale za to inpšpiratívnou úvahou o tom, prečo svojráznosť má svoje miesto v marketingu. A ako bonus pripájame aj branžové podpichnutie z Marekting Punk-u. A že čo majú spoločné Seth Godin a Marketing Punk? V tejto chvíli len to, že sa na konci roka 2018 chceli na Facebook-u podeliť o svoje presvedčenie a postoj k tomu, ako odovzdávať marketingové posolstvá tak, aby sa správne oslovili tí správni ľudia. A nie naopak alebo "len akože", ako to niekedy býva dobrým zvykom:) Good luck 2019!

Seth tentokrát celkom dobre zamudroval. Pripomína, aby sme nikdy bezhlavo a nasilu neoslovovali všetkých. Prečo? Lebo keď je komunikácia svojrázna a konkrétna, potom ňou vytvoríme vždy 2 skupiny ľudí: takú, čo sa poteší a tých ostatných.

Bolo by zaujímavé spraviť si prieskum medzi agentúrami a zadávateľmi reklamy, do akej miery sa stotožňujú s citátom, ktorý kdesi vytiahol Rišo Mareček z Marketing Punk-u. A potom sa ich spýtať, čo s tým plánujú urobiť aj v roku 2019:)