Snapchat study: Gen Z si lepšie pamätá reklamu, ako staršie cieľové skupiny

Zo štúdie spoločnosti Kantar pre Snapchat vyplýva, že pri sledovaní ľahko preskočiteľného obsahu si až 59% mladých vo veku 13-24 rokov patriacich do Gen Z zapamätá reklamu, v porovnaní s 57% mileniálmi a 47% z generácie X. Výsledky asi nikoho neprekvapia, lebo je logické, že mladí ešte len objavujú svet, lebo nemajú stabilné nákupné rutiny, sú rýchlejší, šikovnejší. Staršie cieľovky fungujú pomalšie a výraznejšie podľa ustálených zvykov. Pozrite si aj ďalšie zaujímavé štatistiky z tejto štúdie na portáli MM, ktoré hovoria o dobe, ktorú jednotlivé skupiny venujú preskočiteľnému obsahu na sociálnych sieťach a ako toto vnímanie ovplyvňuje preferenciu značiek.

Foto: www.mobilemarketer.com