Social campaign: Angry Birds oslavujú 10 rokov a menia v nej hnev na dobrú silu

Ako využiť hnev, ktorý je jedinou negatívnou emóciou priťahujúcou pozornosť, na pozitívnu hnaciu silu tvoriacu lepší svet? Jednoducho tak, že krik nahnevaného človeka použijete na ovládanie rýchlosti elektro-kolobežky. Čím viac zlostného kriku, tým rýchlejší pohyb. Navyše, ak e-bežky necháte voľne sharovať, potom nahnevaní ľudia nemajú vhodný spôsob odreagovania ďaleko. Pekná oslava 10 rokov existencie nahnevaných a zlých vtákov v kampani, ktorá rieši toho ešte viac, ako napríklad zodpovednosť vtákov za prenos prasacieho moru. A ak chcete vedieť aj niečo o ďalších súvislostiach a cieľoch kampane, prečítajte si článoček na portáli The Drum.