Social Distancing Creativity: Ako reagujú značky, agentúry či umelci?

Keďže dôsledná karanténa je popri nosení ochranných pomôcok najúčinnejšia na spomalenie šírenia coronavírusu, niet divu, že značky, agentúry, aj umelci zdôrazňujú sociálnu odlúčenosť. Prečo? Západný slobodne nezodpovedný svet ťažko znáša obmedzenie voľného pohybu, zatvorenie barov, nemožnosť vybehnúť na šport, kultúru, a preto ľudia organizujú rôzne corona home party. Napríklad, v Číne v oblasti Chejj-bej počas pandémie mohol ísť von len jeden člen domácnosti a aj to len raz za tri dni na nákup potravín, no a dnes sú už z najhoršieho vonku. Západný svet vírus ešte stále ľahkomyseľne šíri, takže je dôležité pripomínať vždy a všade, aby ľudia dodržiavali sociálnu odlúčenosť tak, ako to robia kreatívne dielka v podaní značiek, agentúr, umelcov aj aktivistov.