Social Distancing Creativity: Ako reagujú značky, agentúry či umelci?
Keďže dôsledná karanténa je popri nosení ochranných pomôcok najúčinnejšia na spomalenie šírenia coronavírusu, niet divu, že značky, agentúry, aj umelci zdôrazňujú sociálnu odlúčenosť. Prečo? Západný slobodne nezodpovedný svet ťažko znáša obmedzenie voľného pohybu, zatvorenie barov, nemožnosť vybehnúť na šport, kultúru, a preto ľudia organizujú rôzne corona home party. Napríklad, v Číne v oblasti Chejj-bej počas pandémie mohol ísť von len jeden člen domácnosti a aj to len raz za tri dni na nákup potravín, no a dnes sú už z najhoršieho vonku. Západný svet vírus ešte stále ľahkomyseľne šíri, takže je dôležité pripomínať vždy a všade, aby ľudia dodržiavali sociálnu odlúčenosť tak, ako to robia kreatívne dielka v podaní značiek, agentúr, umelcov aj aktivistov.
The digital poster, for which @GuinnessUS received effusive praise, was not a Guinness ad at all, but a spec creation whipped up quickly by Irish freelance copywriter Luke O’Reilly. https://t.co/yOpp6DSS65
— Adweek (@Adweek) March 23, 2020
Latin America’s largest ecommerce platform, Mercado Libre, is using its most central design element to make a statement about stemming the global outbreak of COVID-19. https://t.co/FWhgkzaJIJ
— Adweek (@Adweek) March 21, 2020
To help make a point about getting a little distance, Los Angeles agency Activista has created 6 Feet Covers, a series of album covers reimagined to show what social distancing should look like. https://t.co/FunEdJV51R
— Adweek (@Adweek) March 24, 2020