Špecializovaná konferencia O BUDOVANÍ, RASTE a VÝZNAME ZNAČKY v MARKETINGU

Budovanie značky nie je len o reklame či komunikácii. Je to najmä o pochopení princípov, ako samotná značka funguje. Preto prichádza špecializovaná konferencia Marketing RULEZZ Special: Brand Edition, ktorá predstaví overené poznatky, ako zlepšiť marketing a ako ho využiť pre rast značiek v týchto turbulentných časoch.

Ako keynote spíker prvýkrát na Slovensku exkluzívne vystúpi Magdalena Nenycz-Thiel, Industry Growth Professor z Ehrenberg-Bass Institut for Marketing Science, ktorý vedie jeden z najrešpektovanejších marketingových osobností na svete - Byron Sharp. Magdalena je aj spoluautorkou niekoľkých kapitol knihy How Brands Grow 2. Pozrite si aj ďalších spíkrov, ktorých postupne predstavujeme.

Vzhľadom na charakter podujatia je sedenie priamych účastníkov organizované vo forme VIP stolov so 6 účastníkmi, počet sedení je limitované 21 stolmi. A každý priamy účastník získa knihu How Brands Grow 2 Revised Edition zdarma. Okrem VIP stolov budú k dispozícii aj individuálne či firemné livestreamy – viac informácií TU. Už 16. mája 2023 v Moyzesovej sále v Bratislave. SAVE THE DATE!