Spotrebiteľské správanie: Materiálny svet skončil. Nech žije nový konzum!
Radi filozofujete, hľadáte strategické zmeny v spotrebiteľskom správaní, či skúmate vplyvy meniace rozhodovanie spotrebiteľov? Možno vás zaujme pohľad Soonkwana Honga, profesora marketingu na Michigan Technological University College, ktorý vydestiloval kľúčové momenty tejto doby: Bezduché nákupy skončili. Dôležité je pripojenie na internet a jeho rýchlosť, ale aj to, že spotrebitelia chcú intímnejšie a osobnejšie vzťahy so značkami, ktoré podporujú. Pandémia nám v každom prípade pripomenula ponaučenie, na ktoré nezabúdajme: „Ľudstvo je druh postavený na komunite a spolupráci, nie na nekonečnej konkurencii a akumulácii,“ dodáva Hong. Skrátka, nové výzvy aj pre marketérov sú už tu.
Obrázok: phys.org/newshttps://t.co/nwnIWjmONb
— Marketing Brainology (@marketingbraino) February 26, 2021
The shift in consumerism post-pandemic? may look like this...#postpandemic #pandemic #consumerism #shopping #shoppers #onlineshopping