#StayHome kreativita: V hlavnej úlohe tentokrát dvere z Indie
Digitálna osvetová kampaň Shut Out Corona with #DoorsOfIndia v podaní značky oceľových dverí Tata Pravesh zaujme snáď každého. Značka zverejnila hudobný klip so sólom na dvere, teda mix zvukov zatvárajúcich sa a búchajúcich dverí, čím vznikla neuveriteľne originálna a rytmická skladba hodná indickej kultúry. Vizuálnu stránku dopĺňajú len fotky dverí, pričom posolstvo je úplne jasné, zatvorte dvere (najlepšie Tata Pravesh) pred koronavírusom a zostaňte doma. Brilantné brandované dielko vhodné na sociálne siete.
Take a closer look at the latest Tata Pravesh ad by @WunThompson, India: #DoorsOfIndia https://t.co/mSrxDAUyFR pic.twitter.com/xUlupQHdeA
— Ads of the World™ (@adsoftheworld) April 12, 2020