Sting v reklame na pomoc ľuďom s Downovým syndrómom
Riešenie veľkých problémov priťahuje veľké mená. Pri príležitosti Svetového dňa Downovho syndrómu (21. marca) sa spojili spevák Sting a režisér hudobných videí Richard Rich Lee, aby pomohli verejnoprospešnej organizácii CoorDown s kampaňou The Hiring Chain. Jej cieľ je prostý: Dosiahnuť zamestnávanie ľudí s Downovým syndrómom. Klip je zaujímavý tým, že (správne) ukazuje výsledný stav aj napriek tomu, že ustáleným (zlým) zvykom je vyvolávať silné emócie ukazovaním utrpenia či nešťastia. Toto zdanlivo triviálne riešenie bez veľkého viditeľného nápadu je funkčné, lebo ľudia chcú vidieť pozitívne zmeny a radi podporia zmysluplné programy.
Foto: youtube.com; CoorDown | Small, New York, USA