Storytelling: Dobrá správa pre značky − svet je podľa príbehov v masmédiách zlý
O efektivite a sile príbehov, ktoré rozprávajú značky, dnes už nikto nepochybuje. Je to tým, že epizodická pamäť, tá, ktorá si pamätá fragmenty príbehov, je oveľa-oveľa výkonnejšia, ako faktografická pamäť, ktorú treba drilovať, aby si zapamätala dátumy, slovíčka, definície, ..., skrátka fakty. Blog neúctivej writerky Henneke D je dosť poetický, zvýrazňuje príbehy a ich silu. Sme to, čomu veríme, sme takí, aké príbehy si vyberáme a žijeme. Ale čítaním medzi riadkami vám po chvíli docvakne, že príbehy v spravodajských médiách ukazujú zlo, násilie, nešťastia a katastrofy... Síce im väčšie zlá a hrôzy zabezpečia momentálne vyššiu sledovanosť ako konkurencii, ale z dlhodobého pohľadu sa z rastu sledovanosti teší Netflix, HBO GO, YouTube, sociálne médiá a ďalší. A to je ale aj dobrá správa pre značky, ktoré majú voľný rozprávkový priestor na šírenie príbehov o dobre. Škoda ho nevyužiť.
Foto: pixabay.com; wendy CORNIQUETNew blog post on #storytelling:
— Henneke Duistermaat (@HennekeD) April 20, 2021
"A story engages us emotionally and helps us remember, and data or hard facts connect the story to the bigger picture."
Here's How to Use the Persuasive Power of Stories [w. example] >>> https://t.co/Q4fPosXzAw pic.twitter.com/Z5OAXpWcVq