Super Bowl 54: 10 najsledovanejších reklám na YouTube do začiatku zápasu

Super Bowl je finále v americkom futbale, ktorý sprevádzajú aj nevídané marketingové aktivity značiek. Prečo? Lebo tento event s magickým dátumom 02.02.2020 zhromaždil pred televíznymi obrazovkami najviac divákov. Podľa predpokladov to malo byť 193,8 miliónov dospelých Američanov, o 11 miliónov viac, ako vlani. Preto stúpli o 3% aj ceny reklamy. Túto koncentráciu pozornosti každoročne využívajú značky a postupne zverejňujú spoty, ktoré odvysielajú počas zápasu. A ktoré značky tento rok vyhrali YouTube kvalifikáciu pred samotným zápasom? Lídrom bol Amazon s kampaňou #BeforeAlexa s 48,8M videniami (MARKETER!S uvádza počty videní do začiatku zápasu).

Na druhom mieste bol Hyundai s kampaňou Smath Pahk so 32,7M videniami

a tretia bola značka Genesis s 21,5M videniami.

Ak vás zaujímajú aj ďalšie značky z TOP 10, pozrite si blog na portáli B2B Marketing Zone, ktorý zachytáva stav videní k 31.1.2020.