Švédsko: Tak, takto sa robí národná reklamná kampaň!
Vytvoriť dobrú kampaň na podporu vlastnej krajiny nie je jednoduché. Potrebujete na to tri veci: vystihnúť autentické USP krajiny, nájsť kreatívny, ale uveriteľný príbeh a perfektne ho spracovať. Švédom sa to podarilo všetko. Švédsko ešte v roku 2017 bolo prezentované ako krajina zalistovaná v systéme Airbnb, prostredníctvom ktorého návštevníkov lákala na zdieľanie pobytu v jeho krásnej a rozsiahlej prírode. Dnes prichádza Švédsko s novou kampaňou, ktorá pozýva návštevníkov na neobvyklý kulinársky zážitok. Krajina je tentokrát prezentovaná ako reštaurácia v systéme Booktable.com, kde si môžete rezervovať stôl uprostred švédskej prírody a pod dozorom vybraných štyroch „Michelin Star“ švédskych kuchárov a z ingredienci priamo z prírody si sami pripraviť originálne menu. Zbytočné o tom písať, video „Sweden - The Edible Country“ hovorí za všetko. Netreba ani zdôrazňovať, že to je GOOD IDEA. Tak dámy a páni, takto sa robí reklama na podporu svojej krajiny a cestovného ruchu!