Svetová reklama: Ako Leonardo da Vinci a Michalangelo zabojovali proti COVID-19
Ak sa má niečo dostať do hláv všetkých ľudí, treba to opakovať stále a stále dookola, ale pri tom treba vždy nájsť spôsob, ktorý zaujme a osloví. V nápaditých kreatívach, ktoré vznikli na objednávku štátnych orgánov v Ukrajine, sa spájajú výtvarné diela od Raphaela, Leonarda da Vinci či Michelangela a ďalších klasických umelcov s digitálnou osvetovou kampaňou #ArtOfQuarantine. Názorne komunikujú základné pravidlá, ktoré musia ľudia dodržiavať, aby predišli šíreniu koronavírusu. Pozrite si inšpiratívne vizuály, ktoré dokopy vytvárajú peknú príručku boja proti pandémii priamo z portálu Ads of the World.
#ArtOfQuarantine – The Ministry of Culture and Information Policy of Ukraine aims to stop the spread of Covid-19 and teach how to stay safe with a campaign that features classic art pieces with a twist. See full campaign: https://t.co/OCGOBcfnbk pic.twitter.com/cqCGsoEwHb
— Ads of the World™ (@adsoftheworld) April 16, 2020