Svetové reklamy: Ako komunikujú značky čas po korone?
Teraz je ten najlepší čas na oslavu návratu z domáceho väzenia a zvýraznenie pocitu slobody - aj keď nie ešte úplnej. Značky znovu-objavujú drobné potešenia tam, kde sme ich v zhone pred karanténou nečakali a ani nehľadali. Značka Mulino Bianco v Taliansku ukazuje drobné detské radosti, aj tie v spomienkach, aj tie prežité teraz.
Značka VW vyšla vo Francúzsku so špeciálnou ponukou aj kampaňou lepšie dni, predĺžila záruky a upravila obchodné podmienky. Teš sa: Run, walk, sleep, here.
A Burger King v Izraeli zistil, že má cieľovku na pláži. Tak jej vytvoril plážovú podložku, aby mohli jesť ako králi tam, kde to majú najradšej. Pekné využitie netradičného OOH média.
View the @BurgerKing ad by Down the Field, Israel: Burger King keeps you safe outdoors https://t.co/L4HlVNmXw2 pic.twitter.com/PkJczD1HFB
— Ads of the World™ (@adsoftheworld) May 27, 2020
A tu sú ešte originálne posty Mulino Bianco a VW.
Read more about the latest Volkswagen ad by @DDBParis: Here https://t.co/Dkt2ZikwJb pic.twitter.com/mO4qSfBTbb
— Ads of the World™ (@adsoftheworld) May 27, 2020
Great cookie ad by Publicis, Italy ?https://t.co/9GBMT0n7vD pic.twitter.com/x4nImdsDut
— Ads of the World™ (@adsoftheworld) May 27, 2020
Foto na titulke: youtube.com; Ads of Brands.