Svetové reklamy: Ako komunikujú značky čas po korone?

Teraz je ten najlepší čas na oslavu návratu z domáceho väzenia a zvýraznenie pocitu slobody - aj keď nie ešte úplnej. Značky znovu-objavujú drobné potešenia tam, kde sme ich v zhone pred karanténou nečakali a ani nehľadali. Značka Mulino Bianco v Taliansku ukazuje drobné detské radosti, aj tie v spomienkach, aj tie prežité teraz.

Značka VW vyšla vo Francúzsku so špeciálnou ponukou aj kampaňou lepšie dni, predĺžila záruky a upravila obchodné podmienky. Teš sa: Run, walk, sleep, here.

A Burger King v Izraeli zistil, že má cieľovku na pláži. Tak jej vytvoril plážovú podložku, aby mohli jesť ako králi tam, kde to majú najradšej. Pekné využitie netradičného OOH média.

A tu sú ešte originálne posty Mulino Bianco a VW.

Foto na titulke: youtube.com; Ads of Brands.