Svetové reklamy: Karanténa praje sexu. Ako to využiť v reklame?
To, že počas domácej karantény sú páry dlhšie spolu, prospieva aj ich sexuálnemu životu. Okamžite sa to odrazilo aj v reklame; insighty z prvej ruky sú na nezaplatenie, však;) Nemecká značka nábytku Porta využila štatistiky, ktoré hovoria, že výsledky nútených pobytov doma sa prejavia o 9 mesiacov a prichádza s drzou kampaňou #stayathomebabies. Ľudí motivuje k nákupu postelí tým, že ak si teraz kúpia novú, dostanú k tomu detskú postieľku o 9 mesiacov pre ich novorodenca zadarmo.
Click to see the new Porta ad by @jungvonmatt, Germany: #stayathomebabies https://t.co/qEJuxl6q4w pic.twitter.com/5rezUn0mXf
— Ads of the World™ (@adsoftheworld) April 24, 2020
Ďalší príklad ide opačným smerom. Slastný insight neušiel ani značke Burger King, ale tá ho spojila s okamžitým hladom po sexe. V integrovanej kampani Taste Sex Combo predstavuje prvý balíček − kondóm s príchuťou Whoopera, ktorý obsahuje 2 životné slasti. Na dne krabičky kondómov je QR kód, pomocou ktorého si po vyvrcholení môžu obete hladu objednať 2 burgre zadarmo. Lebo ak sa niekde zapáli oheň, Whooper chce byť jeho súčasťou.
Whopper Flavoured Condom. See campaign: https://t.co/cF0JCNJPji ? #studentad @BurgerKing @miamiadschool pic.twitter.com/fkhxjdX67V
— Ads of the World™ (@adsoftheworld) April 24, 2020